Klachtenprocedure:

Wij gaan er vanuit dat klachten over Tjeenz en trainers met ons besproken worden zodat we tijdig een oplossing kunnen vinden.

De eerste stap in de procedure is contact opnemen met Ramon of Tim.

Wanneer het om een of andere reden niet lukt om de klacht rechtstreeks met ons te bespreken kun je contact opnemen met onze vertrouwenspersoon, Marie-Anne Bastianen. Bij Marie-Anne kun jij je verhaal in vertrouwen kwijt en ga je samen opzoek naar een oplossing. De vertrouwenspersoon meldt Tjeenz als onafhankelijke dat er een klacht is en functioneert als bemiddelaar.

Mocht je er samen met de vertrouwenspersoon niet uit komen, dan is Tjeenz aangesloten bij het klachtenportaal. Dit portaal biedt advies en ondersteuning. Onderaan deze pagina staat een link naar het klachtenportaal. Tjeenz staat geregistreerd op dit portaal onder ID-nummer 1335.

Vertrouwenspersoon:

Marie-Anne bastianen is een onafhankelijk vertrouwenspersoon voor clienten en personeel van Tjeenz. Marie-Anne is een zelfstandig GZ-psycholoog met name gespecialiseerd in Jeugd, relatie en gezin. Wanneer zich er een ongewenste situatie voordoet of er een klacht is die niet direct te bespreken is, kun je contact opnemen met deze vertrouwenspersoon. Een vertrouwenspersoon treed in alle situaties onpartijdig op. Alle zaken worden vertrouwelijk behandeld. Ze luistert naar je verhaal en gaat samen met jou opzoek naar een oplossing.

Via de website marie-annebastianen.nl kun je contact opnemen met de vertrouwenspersoon.